<< = předchozí  1  další stránka = >>      2        3        4        5        6        7        8     


Protože se stále nedařilo dostat se do civilu, vyvstala zásadní otázka.Jak skloubit hraní v Posádkové hudbě a případné angažmá ve Žbirkově " LIMITU ", nebo v " PROJEKTILU " a ještě k tomu intenzívně pracovat na mém projektu " DIGI ", s kterým jsem potřeboval také zkoušet.David dojednal schůzku u mě doma v Plzni s celou kapelou " LIMIT " i s Mekym Žbirkou. ( hodilo se to, protože zrovna byli na šňůře a koncertovali v Plzni ).Měl jsem malý byt a celý byl napěchovaný synthetizérama, zvukovou technikou, aparaturou, s jednou postelí, židlí, černobílou televizí " Merkur " a elektrickým vařičem, toť vše . . .

Img 18 Img 19 Img 20 Img 50 Img 52

Img 51

Vzpomínám, že si " LIMIŤÁCI " neměli kam sednou a kafčo se vařilo postupně, jelikož jsem neměl dostatečný počet kafáčů.Již tehdá na mě udělal velký dojem kytarista od Meky Žbirky ( i když také koketoval se synthetizéry ) Laco Lučenič,Domluvili jsme spolupráci a natáčení v Bratislavě v nově vybudovaným nahrávacím studiu, což se později uskutečnilo.Laco Lučnič tehdá pořídil do studia první samplovací klávesovou mašinku PROPHET ( v té době pro mě finančně naprosto nedostupná mašinka ) a dalo nám dost práce jí zprovoznit, dle našich představ.Dostal jsem rozpis koncertů plavby " PARNÍKU LIMIT " a bylo mě jasné, že bude problém.Měli koncerty snad každý den v měsíci po celém Slovensku a Česku, tenkrát ČSSR.Bylo mě naprosto jasné, že to skloubit s Posádkovou hudbou nepůjde.Odehrál jsem prestižní koncert v Praze v Lucerně - byla to pro mě tehdá velká čest, protože se říká mezi muzikanty, že kdo nehrál v Lucerně, tak jakoby vůbec muzikansky nic neznamenal, no a prý to platí i do dnes, takže já mám muzikansky již splněno . . . ( pro pamětníky to byl pořad, jak dekorace na pódiu byly takové velké plastové barevné popelnice ).Ještě napíši takovou perličku, dnes je to již jedno, zvukaři to dobře znali.

Img 21 Img 22 Img 23 Img 24 Img 25

Aparatura do Prahy na Lucernu se vezla dvěma upravenýma autobusy a třetí vezl osvětlovací techniku.Byly to obrovské hradby velkých tlakových beden a výkoných koncových zesilovačů.Při zvukové zkoušce v Lucerně (Praha) jsem zjistil, že ty velké basové krajní bedny nehrajou a řekl to zvukaři Davčovi, aby se zjistil důvod, proč stávkují. David se pod fousy usmál a řekl, že to ví a že v tom neni ani reprák ( používali jsme basové 18 palcové GAUSS ).Vytřeštil jsem oči a on v klidu řekl, že to má na amortizaci, aby si to mohl jenom naúčtovat.Jó to byly finty.V tu chvíli jsem byl za " blba " já , že nevím takové zásadní věci.

Časově to s Posádkovou hudbou a LIMITEM za nic na světě nešlo skloubit, nemohl jsem si dovolit, abych byl na šňůře třeba celý týden a přešel jsem do rockové skupiny PROJEKTIL, který měl sice také koncerty a tancovačky, ale podstatně méně než LIMIT, což se již dalo jakžtakž stíhat.Musel jsem si udělat na klávesáka další profi přehrávky na třídu, tentokrát na KKS v Ústí nad Labem, pod touto agenturou v té době hrávali také " BACILY " s Vaškem Neckářem, nebo " FEŠÁCI " s Petrem Novotným, který byl jejich konferenciér, jasně že nechyběli baviči Josef Mladý a Pepča Náhlovský se kterým mě pojí kamarádský vztah. Dokonce jsme se náhodně potkali ve Špinderově Mlýně o Silvestra v hotelu Savoy, já učinkoval, on se šel bavit ( byl tam i s Karlem Šípem ).Zavzpomínali jsme na staré časy a byl to docela slušný masakr a samozřejmě neskutečná pr.....ča.Tímto bych ještě velmi poděkoval zvukaři skupiny FEŠÁCI Jirkovi Tulachovi z České Lípy, že v době totality mě propašoval do NSR valuty a přišel mě můj první vysněný nástroj synthetizér KORG POLY 61M.Děkuji Jirko dodatečně, vím že jste z toho měl oplétačky a dokonce soud, na který jsem byl přizván i já jako svědek.Věřím, že vše dopadlo OK.

Začal jsem s PROJEKTILEM zkoušet, ale vyvstal menší problém a to kde zkoušet.Kluci z PROJEKTILU byli z Prahy já a zvukař z Plzně.Zkoušet jsme museli s komletní aparaturou kvůli zvuku, což obnášelo si pronajmout nějaký větší sál.Vyřešili jsme to šalamounsky.
V DIGI jsem měl dva výborné zpěváky.Vlaďka Machová z Nýřan ( bodovala na písni JIHLAVA, obdoba dnešních SUPERSTAR ) a Tondu Fekla z Dobřan, který byl i vynikající bicista ( rocková legenda na Plzeňsku, mj. EXTRA BAND, AUTOMAT BAND, ELEGIE, DIGI ... )... s Ivanem Sekyrou ( kytarista PROJEKTIL a autor písně "ZAHRADA TICHA" ), jsem se domluvil, že Tonda Fekl převezme místo na bicí nástroje po Karlu Hoškovi.Takže v té době byla sestava PROJEKTILU následovná:

zpěv: Jirka Hopp
kytara: Ivan Sekyra ( autor Zahrady ticha )
basová kytara: Zdeněk Fák (toho jsme zlanařili od Leška Semelky, teď prý jezdí po Práglu a dělá TAXIKÁŘE )
bicí nástroje: Antonín Fekl
klávesové nástroje: Václav Bařtipán
zvukový mistr: David Kulich
doprava: Václav Steska ( upravené autobusy na náklad a natřené khaki barvou, aby nás strážci zákona nestavěli, v domnění, že jsme vojenské vozidlo )
světla: už si nepamatuji, ale toho klučinu mám před očima

Zkoušení jsme vyřešili následovně.Manželka Tondy Fekla pracovala jako zdravotní sestra v blázinci v Dobřanech.Zmínila se, že přímo v areálu blázince mají krásný velký sál, který je minimálně využíván.Zeptala se vedení, zda by bylo možno na několik dní sál pronajmout.Vše dopadlo dobře a my za symbolickou cenu pronájmu začali zkoušet v blázinci v Dobřanech.Umělci z Prahy na víkend dojížděli a ubytovaní byli v krásné vile u Tondy Fekla v Dobřanech.Těžko popisovat, když jsme do blázince přiváželi věškerou zvukovou aparaturu a světelný park co se dělo. Ti, kteří byli lehčí pacienti a měli vycházky po areálu nás obklopili a žadonili podpisy.Takže já jsem první podpis s Projektilem poskytl v blázinci...Ale byli milí...

Ještě popíši jednu historku skupiny PROJEKTIL právě ze zkoušení v blázinci, která se nikde ještě neuvedla.
Zkoušelo se fakt tvrdě od rána až do pozdních hodin.Pracovali jsme na celém koncertním repertoáru, jelikož koncerty po celé vlasti již byli naplánovány a potvrzeny.Čas nás tlačil.S vedením blázince jsme měli dohodu, že nejpozději do 22 hodin musíme opustit areál hlavní bránou, jinak bude uzavřen až do ranních hodin.Na bráně měli vždy službu někteří z " lehčích " pacientů.Skončili jsme zkoušku docela brzo, kolem 21 hod., takže na hlavní výstupní bráně jsme mohli být lehce kolem 21.30 hod.
Jaké bylo naše rozčarování, když brána byla zavřená a vrátný také nikde.Absolutně nebylo možné se nikomu dovolat, dobouchat... prostě absolutní bezradnost! Vše zamčené a my zůstali zalígrovaný v blázinci obehnaném velkým ostnatým plotem.Umělci z Prahy nevěřícně kroutili hlavou, ale pak si uvědomili kde jsou...

Už nevím kdo, ale myslím si, že Jirka Hopp dostal nápad nacouvat s autobusem k tomu plotu a my se vyškrábeme na střechu autobusu, překročíme ostnáč a skočíme na druhé straně dolů.No ono to vypadá, jako nic, ale vyšplhat se na střechu autobusu už byl úctihodný výkon. A ta výška když jsme měli skákat dolu přes ten plot.Basák od Semelky Zdeněk Fák to odmítl, s tím, že trpí závrati.Nakonec jsme ho nahoru vysoukali a postupně jsme se všichni jeden po druhým jakoby slaňovali dolů.Protože toho nebylo dost i když byla pozdní hodina večerní, tak jako na potvoru šli kolem nějací lidé.Ti zůstali stát a nevěřícně zírali na nás, jak opuští skupina PROJEKTIL přes plot blázinec...

Img 26 Img 27 Img 28

Začli jsme hrát koncerty v Čechách a na Moravě a přidávali jsme i tancovačky venku, dokonce i v okolí Jičína, namátkou Sekeřice, Vojice, Brniště...

Neustále jsme s Davidem pracovali na našem projektu " DIGI ", Já makal na dalších skladbách a aranžích, Davča nakoupil takové chytré mašinky, které tady v té době měl málo kdo.Já se pořád nemohl utrhnout z Posádkové hudby, neměli za mě náhradu, tak to neřešili.

Další zlomový hudební okamžik přišel, když Davča sehnal nahrávací fregvence v plzeňském rozhlase pro DIGI.Začal jsem několik mojich věcí natáčet na tehdejší záznamové stroje STUDER.Veškerou aranž a zvuky, včetně kytary jsem si vrstvil sám, pouze zpěv mě skvěle nazpívali Vlaďka Machová a Tonda Fekl.S pány zvukaři v rozhlase jsem měl výborné vztahy.Znali mě od doby, když jsme natáčeli s Posádkovou hudbou.Mohl jsem si tam tvořit bez nějakých časových frekvencích, ze začátku se mě snažili do něčeho brblat, ale když zjistili, že si to stejnak dělám podle sebe a že jejich techniku ovládám, tak mě dali klid na práci a koneckonců pro ně to bylo také fajn, nemuseli mě hlídat, já pracoval ve studiu, oni si dávali venku cigárko a kafíčko a já jim předal kompletně celé podklady.Takže mě měli rádi, protože nemuseli hnout ani prstem.Tímto děkuji hudební režii plzeňského rozhlasu panu Václavu Ježkovi a Pepovi Pospíšilovi kapelníka Šťáhlavské šestky, který v dnešní době moderuje o víkendu na ČT 1 CESTY ZA VENKOVSKÝMI MUZIKANTY.

Img 29

Po nahrání několika mých písní v plzeňskám rozhlase se písně hráli na plzeňských rádiích a dokonce i celostátně, tenkrát většinou rádio HVĚZDA. Pamatuji si na ten zvláštní pocit, když jsem se válel u rybníka v Lužanech a z " krystalky " jsem zaslech svoji písničku "KDO JE NÁŠ" skupina DIGI v podání Vlaďky Machové.Hodně mě to potěšilo a motivovalo do další skladatelské práce.
Zůčastnili jsme se hudební soutěže předních plzeňských kapel, kde posílali hlasy posluchači různých rádií.Soutěžili jsme s takovými kapelami, jako třeba maximálně špičková rocková kapela EXTRA BAND . . .
. . . legendární bratři Rajtmajerové Jarda baskytara a Vašek kytara, byli jsme muzikanský přátelé, ještě než jsem založil DIGI, tak mě Jarda Rajtmajer nabídl spolupráci v EXTRA BANDU ( byl jsem se i již podívat na zkoušku EXTRA BANDU, myslím na Slovanech v Plzni v nějaké kotelně, či co...tehdá se zpěvákem Svárovským ... )

  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači . . . EXTRA BAND ............. Říkal jsem ti lásko
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
. . . EXTRA BAND ............. Kouzlo
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
. . . EXTRA BAND ............. Hráli jsme holkám
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
. . . EXTRA BAND ............. Poslední zvonění  
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
. . . EXTRA BAND ............. Sudé berou
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
. . . EXTRA BAND ............. Žít s láskou
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
. . . EXTRA BAND ............. Ber jak ber

byla to pro mě tehdá velká čest, Vašek Rajtmajer mě dokonce později v mém projektu vypomáhal v nahrávacím studiu v Plzni s jednou nahrávací kytarovou stopou...rád na to vzpomínám...ale já již měl v hlavě projekt DIGI s mojim repertoárem...byly to super muzikanské časy...poslechněte si co to bylo a pořád je za MUZIKANTY ! ! ! !Slyšet je na živo byl fakt zážitek a i dneska při srovnání s dnešníma rockovejma kapelama je řadim na pomyslnou špičku peletonu...mají můj velký obdiv a respekt...jóóóó ty zpívající a propracované kytary...100 BODOV !!! ) HRÁLI JSME HOLKÁM   POSLEDNÍ ZVONĚNÍ   PŘÍPAD   nebo třeba známá i ve východních čechách plzeňská ODYSSEA ( Václav Běhavý ) ODYSSEA .Se skupinou DIGI jsme soutěžili s další mojí písní " PÁR DNÍ " v podání Tondy Fekla (toho jsme z lanařili z EXTRA BANDU). Dle pravidel a regulí soutěže bylo, že pokud kapela 3x za sebou boduje, již se nemůže dál soutěže zůčastnit.Hlasovali posluchači rozhlasu.Nám se to s touto písní podařilo 3x za sebou a tím jsme porazili s mojí písničkou "pár dní" všechny dlouhodobé velikány na plzeňské rockové scéně.Získali jsme tímto jako DIGI na plzeňsku v té době velikou muzikanskou prestiž.Bohužel tuto skvělou špičkovou partu muzikantů v DIGI jsem pohřbil SÁM.Odletěl jsem hrát do USA, do dneška mám výčitky svědomí...pokud se kluci z mé kapely DIGI na tyto stránky dopracujete...omlouvám se a děkuji Vám za skvělou hudební spolupráci...alespoň časem se budu na těchto stránkách jakorevanž snažit některé naše skladby z digitalizovat, mám je pouze na " černých kulatých plackách " a páskách do magiče a ještě nekompletní, řešením by bylo zajet do plzeňského rozhlasu a pokusit se z nějakého hudebního archivu vytáhnout natočené skladby skupiny DIGI...

. . . pamětníci již legendární skupiny - D I G I - PLZEŇ . . . máme pro Vás výbornou zprávičku . . . děkujeme našemu plzeňskému příznivci skupiny DIGI ( pan Rosťa z Dobřan), který nechal přes svého známého, který pracuje v plzeňském rozhlase, vytáhnout z hudebního archivu plzeňského rozhlasu skladby skupiny - D I G I - PLZEŇ . . . skupina byla založena Vaškem Bařtipánem a Davidem Kulichem v roce 1986 . . . fanoušci a znalci muziky vědí, že skupina - D I G I - PLZEŇ byla postavená výhradně na klávesových a synthetizérových nástrojích . . . všechny skladbičky jsou " z hlávky " Vaška Bařti . . . v Plzni v ROZHLASE se točily písně 1) " Pár dní " . . . 2) " Karate " . . . 3) " Ráno " . . . v Praze MOZARTEU STUDIU se točila pouze skladba 4) " Kdo je náš " . . .    písně jsou z období roku 1987 a 1988 . . . ještě jednou díky pane Rosťo . . .

Img 57433 Img 67433 Img 77433 Img 87433 Img 9974331

. . . kdo má zájem, jsou každému volně ke stažení . . . studiová nahrávka v plzeňském ROZHLASE a v Praze MOZARTEU STUDIU byla nahrávána na tyto synthetizéry - KORG POLY 61M . . . KORG DW 8000 . . . ROLAND JX3P . . . ROLAND JUNO 60 . . . YAMAHA DX 7 s moduly . . . KORG POLY 800 . . . monofoní synthetizér ROLAND SH 101 . . . DRUMS USA SEQUENTIAL s přídavnýma kartama TOM TOM Seimone . . . KAWAI K1 . . . SEQUENCER KAWAI . . .

. . . pro naše ( ne jenom . . . ) dlouholeté fandy, legendární plzeňské skupiny skupiny - D I G I - PLZEŇ máme pro Vás první ochutnávky z let 1987-1988 . . . se zpěvákem Antonínem Feklem a se zpěvačkou Vlaďkou Machovou ( Bauerovou ) . . . vynikající zpěvačka Vlaďka Bauerová . . . poslech ukázek již z 5ti vydaných desek - v krátké době vyprodané . . .

. . . ukázka z desek Vlaďky Machové ( Bauerové ) v součastné době:

Where Is Love
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
Apríl In Paris
  . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači

Img 397453 Img 497453


        POSLEDNÍ SLOŽENÍ MUZIKANTŮ          skupiny - D I G I - PLZEŇ


zpěv, klasické bicí, perkuse, efektový synt. CASIO : Antonín Fekl . . . působil . . . v rockové ELEGII . . . v AUTOMAT BANDU . . . v EXTRA BANDU . . . v PROJEKTILU . . .


zpěv : . . . Vlaďka Machová ( Bauerová ) . . . zpívala s folkrockovou kapelou ULTRAMARIN . . . sólová koncertní vystoupení, zpívá jako host s Vlastou Průchovou i s naším "SINATROU" Láďou Kerndlem . . . Vlaďka Machová ( Bauerová )


synthetizéry, el. kytara : Václav Bařtipán . . . v mládí hrál basovou kytaru ( RICKENBACKER ) a klávesy s rockovou skupinou s vlastními skladbami tvořenou výbornými muzikanty s konzervatoří kytaristou Miloněm Vitouškem a jeho bratrem na bicí . . . profesionálně hrál 8 let v posádkové hudbě Plzeň na " díru obalenou dřevem ", tedy klarinetem . . . klávesy v amatérské skupině v Dobřanech s profi kytaristou Jiřím Weinfurterem . . . klávesy v amatérské skupině s profíkem baskytaristou Honzou Pekem . . . klávesy v amatérské skupině CARAVAN s kytaristou a zpěvákem Vlastíkem Špetou . . . na klávesy ve známé rockové skupině PROJEKTIL ( Praha . . . Jirka Hopp . . . Pavel Roth . . . Milan Schelinger , brácha Jirky Schelingera . . . Zahrada ticha, Žbirka ) . . . působení v profesionálním music bandu FORMACE s Jirkou Cajthamlem . . . různé jazzové seskupení muzikantů " sejšn " bez názvu . . . klávesy v profesionální skupině COMBI se zpěvákem a kytaristou Mikym Gracíkem . . .


synthetizéry DX7 Yamaha : Honza Rous . . . působil v rockovém EXTRA BANDU . . . nyní se věnuje podnikání a postavil v Plzni kousek pod náměstím hotel, jak jinak než jménem hotel ROUS . . . hotel ROUS


synthetizéry, el. kytara : Luboš Fryček . . . působil v rockovém EXTRA BANDU . . . ROCK & METAL Blue Rose . . . posléze klávesák skupiny Marcely Holanové . . .


bicí : DRUMS USA SEQUENTIAL s přídavnýma kartama TOM TOM Seimone . . .


profesionální zvukový mistr, manažer a majitel špičkové aparatury : David Kulich . . . působil jako profesionální zvukový mistr u skupiny LIMIT ( Praha - Bratislava ) ( Miroslav Žbirka ) a skupiny PROJEKTIL ( Praha )


dopravce a náš "ochránce"   : )    Václav Stezka . . . a jeho " khaki " autobus RTO



. . . hudbu složil, nahrál v plzeňském ROZHLASE a v Praze MOZARTEU STUDIU Vašek Bařtipán . . .


 N O V Ě   P Ř I D Á N O ! . . . zdigitalizovaná další skladbička z vinylové desky Vaška ( KDO JE NÁŠ ) skupiny DIGI ( nahrané v MOZARTEU STUDIU ) v podání Vlaďky Machové ( Bauerové ) . . . píseň se hrávala pravidelně na celostátním Československém rozhlase . . . ( stanice " HVĚZDA " ) . . . deska se točila v Praze a měli jsme čest být na desce s takovými velikány jako Vašek Neckář, Petra Janů, Michal David a Pavel Horňák, nebo skupina Karamel . . . viz obal desky . . .  


NOVĚ PŘIDÁNO . . .    KDO JE NÁŠ (Digi) zpěv Vlaďka Machová ( Bauerová ) hudbu složil a nahrál Vašek Bařtipán
       . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači

Autorská práva vyhrazena . . . ZDARMA si můžete stáhnout v mp3, klikněte pravým tlačítkem na odkaz a dejte
uložit cíl (odkaz) jako . . .    



PÁR DNÍ (Digi) zpěv Antonín Fekl hudbu složil a nahrál Vašek Bařtipán
       . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači

Autorská práva vyhrazena . . . ZDARMA si můžete stáhnout v mp3, klikněte pravým tlačítkem na odkaz a dejte
uložit cíl (odkaz) jako . . .    



KARATE (Digi) zpěv Vlaďka Machová ( Bauerová ) hudbu složil a nahrál Vašek Bařtipán
       . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači

Autorská práva vyhrazena . . . ZDARMA si můžete stáhnout v mp3, klikněte pravým tlačítkem na odkaz a dejte
uložit cíl (odkaz) jako . . .    



RÁNO (Digi) zpěv Vlaďka Machová ( Bauerová ) hudbu složil a nahrál Vašek Bařtipán
       . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači

Autorská práva vyhrazena . . . ZDARMA si můžete stáhnout v mp3, klikněte pravým tlačítkem na odkaz a dejte
uložit cíl (odkaz) jako . . .    




Venda před několika lety složil instrumentálku VZPOMÍNKY ... skladba je hraná výhradně na klávesové nástroje, základ je quantizován, ale sóla a podklad je hrán na živo " růčo ", aby se docílilo živost nahrávky ...
       . . . . . .  poslechni   ve svém přehrávači
Autorská práva vyhrazena . . . ZDARMA si můžete stáhnout v mp3, klikněte pravým tlačítkem na odkaz a dejte
uložit cíl (odkaz) jako . . .    


Img 2833 Img 2934 Img 9962



Neustále jsem hrál v Posádkové hudbě, o víkendech s PROJEKTILEM a finišoval se skupinou DIGI.
Jako manažer a náš zvukař David Kulich zprostředkoval, že DIGI se zůčastní celostátní pol. písně v Sokolově.Zvlášť se nám nechtělo, ale říkali jsme si, že to je také reklama pro DIGI, neboť pokud by jsme se dostali do finálového koncertu, tak to přenáší televize.
Podařilo se a skupina DIGI se probojovala do finálováho koncertu.Přenášela to v přímém přenosu i Československá televize.Hráli jsme společně na finálovým koncertě např. s Vaškem Neckářem, Petrou Janů, Michalem Davidem aj.
Kdo se dostal do finále, dostal jako bonus zdarma nahrát desku v nahrávacím studiu Mozarteum v Praze.Takže shruba do měsíce po skončení festivalu jsme dostali pozvánku do nahrávacího studia Mozarteum.Zkušenosti jsem měl z hudebního studia plzeňského rozhlasu, takže jsem byl vcelku brzo hotov, všechny stopy kláves jsem si nahrál sám, používal jsem klávesovou basu, efektové moduly,kytaru jsem měl půjčenou od Laca z Limitu.Zpěv špičkově nazpívala Vlaďka Machová.


Začala se o nás zajímat Praha a nabídli nám několik koncertů, které jsme úspěšně absolvovali.Hráli jsme koncert i v Kongresovém centru. Neuvěřitelný zážitek z obrovského pódia a zvuku, ubytováni na jejich náklady jsme byli v hotelu Olympic.Konečná sestava skupiny DIGI:

Zpěv: Vlaďka Machová
Zpěv: Antonín Fekl . . . před DIGI zpíval dnes již v legendární skupině EXTRA BAND, nebo v plzeňské ELEGII . . .
Synthetizátoty: Václav Bařtipán
Synthetizátory: Jan Rous . . . hrál v legendární skupině EXTRA BAND . . . v nedávné době postavil v centru Plzně svůj hotel s názvem kupodivu " ROUS ". . .
Synthetizátory a sólová kytara: Luboš Friček . . . po mém odchodu do USA nastoupil do EXTRA BANDU a později do skupiny Marcely Holanové . . .
Drums: skvělá mašinka se samly . . . Sequentinal USA . . . tu jsme časem prodali ve " v l a k u " mezi Prahou a Brnem špičkovému muzikantovi a teoretikovi (midi ap.) Danieli Forró, mezi muzikanty známá a uznávaná postavička, několik let již žije v Japonsku, kde se oženil . . . Daniel Forró
Zvuk: David Kulich
Doprava: Václav Steska . . . autobus khaki a také náš bodygárd - obrovský člověk . . .
Bedňáci: Kluci, kteří stěhovali ty obrovské almary za pár piv

Img 35 Img 36 Img 37 Img 38

Img 39 Img 40 Img 41 Img 42 Img 43

Img 44 Img 45 Img 46
<< = předchozí  1  další stránka = >>      2        3        4        5        6        7        8     


Všem dík za Vaši přízeň a těšíme se na setkání s Vámi.


. . . několik našich návštěvníků za poslední hodiny, kteří nám věnovali svůj čas . . . dikes a zase někdy " do CLICKEJTE " . . .

free counters